CITRUSY.CZ

internetový rádce začinajících pěstitelů - fórum
Kávovary-online.cz
Právě je 29 Bře 2024 10:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: dotaz
OdeslatNapsal: 06 Pro 2009 20:45 
Offline
Nový člen fóra
Nový člen fóra

Registrován: 06 Pro 2009 20:34
Příspěvky: 1
jsem uplný začátečník co vypěstoval 6 asi 40 cm mandarinek ze semínek ,mohl by mi někdo poradit jak a čím hnojit aby zesílily zdá se mi že jsou slabé i když jim jsou tak 4 roky a ještě bych měl otázku, jak je naroubovat aby rodily a kde tyto rouby seženu popř. koupím děkuji všem za dobrou radu vašek KLADNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dotaz
OdeslatNapsal: 06 Pro 2009 21:06 
Offline
Přispívám na web 200 Kč
Přispívám na web 200 Kč

Registrován: 31 Črc 2003 06:37
Příspěvky: 790
Bydliště: Praha
Milý Vašku,
na tvé dotazy najdeš zcela jistě opovědi na tomto fóru a nemělo by to dát ani moc práce. Má odpověď bude proto stručná.
Mandarinky jako podnože nejsou nejvhodnější (nediplomaticky řečeno jsou na nic), mají slabý kořenový systém. Roubuje se zhruba při síle kmínku 4 mm, rouby seženeš nejpíše u jiných citrusářů z okolí. To, že jsou slabé, bude nejpíše právě tím slabým kořenovým systémem a hnojivo asi nebude ta záchrana. Hnojit se dá ledacčím, to si najdi.
Michal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dotaz
OdeslatNapsal: 06 Pro 2009 22:13 
Offline
Přispívám na web 300 Kč
Přispívám na web 300 Kč
Uživatelský avatar

Registrován: 29 Zář 2009 19:46
Příspěvky: 392
Bydliště: Praha, Košice
Jako semenáče na podnože jsou mnohem lepší pomeranče. Taky jsem kdysi sadil cokoliv co bylo v nákupu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dotaz
OdeslatNapsal: 06 Pro 2009 22:56 
Offline
Přispívám na web 200 Kč
Přispívám na web 200 Kč

Registrován: 31 Črc 2003 06:37
Příspěvky: 790
Bydliště: Praha