CITRUSY.CZ

internetový rádce začinajících pěstitelů - fórum
Kávovary-online.cz
Právě je 29 Bře 2024 08:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Je to pomelo?
OdeslatNapsal: 03 Pro 2015 20:34 
Offline
Nový člen fóra
Nový člen fóra

Registrován: 03 Pro 2015 20:12
Příspěvky: 7
Dobrý den,

chtěla jsem blízkému, který se věnuje citrusům, udělat radost zakoupením Pomelovníku (snad se tomu tak říká, jsem úplný amatér). Objednala jsem jej z e-shopu (tam se zmínili o tom, že sami netuší, jaký druh pomela posílají). Nikde jinde Pomelo neměli, tak jsem do toho šla. Po rozkrojení jednoho z plodů jsem zjistila, že barvou se spíše podobá grepu. Dokonce i chuťově jsem nedokázala říct, zda je to grep či pomelo (dokonce jsem si skočila koupit grep, pro srovnání). O červeném pomelu jsem ještě neslyšela. A taky bych se chtěla zeptat Vás, zkušených. Je možné, alespoň vzhledově, rozpoznat, zda je to grep či červené pomelo?

Děkuji mnohokrát za odpověď.

P.S. do e-shopu jsem již psala. Stále neodpověděli.

Příloha:
Poznámka: Plody
12325118_1046738235347535_528252883_n.jpg
12325118_1046738235347535_528252883_n.jpg [ 74.53 KB | Zobrazeno 846 krát ]


Příloha:
12325136_1046738382014187_753757652_n.jpg
12325136_1046738382014187_753757652_n.jpg [ 76.28 KB | Zobrazeno 860 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Je to pomelo?
OdeslatNapsal: 04 Pro 2015 12:27 
Offline
Citrusář
Citrusář
Uživatelský avatar

Registrován: 18 Dub 2007 08:09
Příspěvky: 2900
Bydliště: Brno
Z přiložených fotek nelze poznat, není vidět jediný list celý. Ten list by měl být navíc typický.
Spíše bych se klonil k grepu, byť třeba něčím šmrcnutým.

_________________
Nemám skleník, citrusy pěstuji v nádobách, venku jsou od začátku dubna až do vánoc
http://www.citrusy.estranky.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Je to pomelo?
OdeslatNapsal: 04 Pro 2015 13:02 
Offline
Nový člen fóra